17 czerwca 2014

Urodzinowe CANDY

Wczoraj mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny. Jakimś cudem udało mi się o nich nie zapomnieć, co uważam za nie lada sukces biorąc pod uwagę, że w tym miesiącu zdążyłam już zapomnieć o imieninach swojego Męża i swoich :) Jako że wytrwałam cały rok regularnego prowadzenia bloga, z niemałą z resztą przyjemnością, muszą być nagrody!

Do wygrania jest zestaw różnych materiałów:
- beżowy len ze złotą poświatą
- brązowa ekoskóra
- czarna, pozłacana wełna
- szary, sztywny materiał w prążki
- granatowa, lekko elastyczna bawełna w drobną kratkę
- kolorowa bawełna w kratkę
- elastyczna, bawełna w duże czarno-białe kwiaty

Zasady:
- polubienie La Nina na facebook'u
- dodanie bloga do obserwowanych
- udostępnienie informacji o Candy na swoim blogu z linkiem do posta (banerki poniżej) i na facebook'u (osoby nie posiadające bloga mogą udostępnić tylko na fb)

Candy trwa do 15.07 do północy. Wyniki ogłoszę na facebook'u dwa dni później!
ZAPRASZAM do zapisywania się w komentarzach (osoby anonimowe proszę o pozostawienie także swojego adresu mailowego).



14 komentarzy:

  1. ja pierwsza?!zglaszam sie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję urodzin - rok to już całkiem sporo, jest co świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ogromnie, sama niedawno obchodziłam pierwszą rocznicę - również z rozdawajką.
    Zgłaszam się, wszystko udostępnione, tylko w obserwowanym mam Cię od dawna, więc nie było co dodawać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE!!! Jak ten czas szybko leci :)
    Oczywiście zgłaszam się do zabawy, wszystkie pkt załatwione.

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ten czas leci. Jest co świętować , więc się zgłaszam :) I nieźle się zgrało, ja dziś candy ogłosiłam, także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same tkaninowe smakołyki - dołączam do zabawy koniecznie.
    Wymogi konkursowe spełnione - pozdrawiam i czekam niecierpliwie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam co trzeba :) Teraz trzymam kciuki, żeby mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam na fb i udostępniłam info o Candy :):) Iza - izacal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się zgłosiłam na fb ;) karaniezdara@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaobserwowane, polubione i udostępnione :) Mimo iż zaglądam od dawna, to od teraz nie po kryjomu ;)
    Przyłączam się do zabawy i gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok! Gratuluję! Powinnam pójść na odwyk tkaninowy...ale póki co ustawiam się w kolejce :-) Przy okazji zapraszam do siebie na candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/06/candy-marzenie-o-japonii.html . Obserwuję i FB jako Anna Michalak

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję google + jako Benia besia
    lubię i udostępniłam na fb:Bernadeta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń