14 sierpnia 2015

Jak zostałam oficjalnym dostawcą bluz męskich

Poszukiwania idealnej męskiej bluzy trwają, ale z każdą następną jestem coraz bliżej ideału. Do tego stopnia, że po uszyciu poprzednich dwóch bluz - Męska rzecz i Batman mój mąż stwierdził, że już nie będzie kupował w sklepach. W związku z tym postanowieniem, nie mogę dopuścić żeby nosił stare, znoszone bluzy i od czasu do czasu muszę doszywać nowe. Nakupiłam już w tym celu niezliczone metry materiałów, więc pozostało tylko szyć!

Wszystkie bluzy powstają na bazie tego samego wykroju, który tylko udoskonalam i zmieniam. Tym razem powstało coś pomiędzy bluzą, a swetrem. Górna część jest z pikówki w kolorze dżinsowym, reszta ze ściągacza swetrowego w kolorze popielatym.






12 komentarzy:

  1. O kurczaki...bardzo fajna bluza!:-) Mój mąż u mnie ubrań nie zamawia... może nie wierzy w moje możliwośći a może jeszcze mu do głowy nie przyszło, że męską rzecz też bym chciała spróbować uszyć. A o bluzie dla niego myślę od dawna, tylko czy by nosił... o to jest pytanie...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja żeby mieć pewność że będzie nosił omawiam z nim zawsze dokładnie jak ma wyglądać.

      Usuń
  2. No, no, no, niezły ciuch! Fajnie, że mąż chce nosić Twoje uszytki razem poszukujecie formy idealnej ;). Bluza mi się bardzo podoba. jej bluzowatość jest taka nieoczywista.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oj tak jej bluzowatość jest bardzo nieoczywista!

      Usuń
  3. Bardzo oryginalna bluza! Szalenie podoba mi się kołnierz (stójka?)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i bardzo oryginalna bluza. Wcale się nie dziwię, że mąż woli te Twoje wytwory niż sklepowe kopie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Dobrze napisałaś te sklepowe to wszystkie na jedno kopyto.

      Usuń
  5. Bardzo fajna bluza, a szczególnie podoba mi się kołnierz - stójka. Mój mąż też prosi o uszycie mu czegoś, ale jakoś zawsze brakuje mi czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mi też brakuje czasu ale nakupowałam materiałów na bluzy dla niego to muszę szyć!

      Usuń