21 września 2014

Motylem jestem

Tym razem bluzka/tunika na letnie upały w piękne motyle. Zakup materiału oczywiście był nieplanowany, ale nie mogłam się powstrzymać. Bluzka powstała z miksu kilku wcześniej wykorzystywanych przeze mnie wykrojów. Tym razem połączyłam bardzo krótki rękaw raglanowy i dekolt wodę, efekt całkowicie mnie usatysfakcjonował. Dodatkowo w szwy boczne od talii w dół wszyłam gumki lekko marszcząc materiał.






Wykrój: własny
Tkanina: dzianina - sklep w Warszawie ul. Madalińskiego

















23 komentarze:

  1. fajna, tak przypomina jeszcze o kończącym się lecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, szkoda tylko że uszyłam ją tak późno, bo za dużo jej nie ponosiłam w tym sezonie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny materiał, bluzka wyszła ślicznie - szczególnie fajnie wygląda dekolt, ładnie się układa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi też dekolt przypadł do gustu!

      Usuń
  3. Bardzo mi sie podoba. Nie dość ze piękne motyle to jeszcze mój ulubiony dekolt woda :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka świetna - i ten materiał! Też bym się nie powstrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czyli nie jest że mną tak źle :)

      Usuń
  5. Podoba mi się i materiał i fason bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekolcik bardzo mniamniuśny :-) I fajny pomysł z gumeczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki gumką mogę ją nosić jako zwykły top.

      Usuń
  7. Materiał cudowny, tuniczka super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Sama chciałabym taką uszyć, ale jeszcze nie jestem tak zaawansowaną krawcową, żeby łączyć wykroje sama. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, polecam ćwiczyć i próbować i tak w kółko :)

      Usuń
  9. Bardzo dziewczęca dzięki tym motylkom wyszła :) Ale ty i bez tej bluzki wyglądasz jak nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo dobrze że dziewczęca bo 3 z przodu zbliża się nieuchronnie!

      Usuń
  10. Motylowy materiał jest obłędny, zakochałam się w takim gdy zobaczyłam go w jednej Burdzie ale nigdzie nie widziałam... Aż do teraz. Ogromnie podoba mi się długość bluzki - wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym taką tkaninę spotkała to z pewnością też bym kupiła :) Niezaplanowane zakupy to u mnie norma ;) Bluzka jest prześliczna, taka kobieca i delikatna. Sam urok i wdzięk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja ciągle staram się nie kupować materiałów impulsywnie, ale nic z tego nie wychodzi ;)

      Usuń
  12. Takie nieplanowane zakupy to najlepsza rzecz :)) już się nauczyłam żeby nie kombinować na siłę co by tu uszyć z tak kupionego materiału, bo to samo przychodzi, i satysfakcja większa, że nieplanowane, ale jednak później już zaplanowane. Trochę namotałam? ;) Dekolt jest super i w ogóle ładna bluzka, boki mi się szalenie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska bluzka, przepiękny materiał :-) Fason idealnie podkreśla Twoje kształty. Uwielbiam takie bluzki i te motyle, cudowne.

    OdpowiedzUsuń