21 września 2014

Motylem jestem

Tym razem bluzka/tunika na letnie upały w piękne motyle. Zakup materiału oczywiście był nieplanowany, ale nie mogłam się powstrzymać. Bluzka powstała z miksu kilku wcześniej wykorzystywanych przeze mnie wykrojów. Tym razem połączyłam bardzo krótki rękaw raglanowy i dekolt wodę, efekt całkowicie mnie usatysfakcjonował. Dodatkowo w szwy boczne od talii w dół wszyłam gumki lekko marszcząc materiał.






Wykrój: własny
Tkanina: dzianina - sklep w Warszawie ul. Madalińskiego

















23 komentarze:

  1. fajna, tak przypomina jeszcze o kończącym się lecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, szkoda tylko że uszyłam ją tak późno, bo za dużo jej nie ponosiłam w tym sezonie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny materiał, bluzka wyszła ślicznie - szczególnie fajnie wygląda dekolt, ładnie się układa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba. Nie dość ze piękne motyle to jeszcze mój ulubiony dekolt woda :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka świetna - i ten materiał! Też bym się nie powstrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się i materiał i fason bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekolcik bardzo mniamniuśny :-) I fajny pomysł z gumeczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki gumką mogę ją nosić jako zwykły top.

      Usuń
  7. Materiał cudowny, tuniczka super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Sama chciałabym taką uszyć, ale jeszcze nie jestem tak zaawansowaną krawcową, żeby łączyć wykroje sama. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, polecam ćwiczyć i próbować i tak w kółko :)

      Usuń
  9. Bardzo dziewczęca dzięki tym motylkom wyszła :) Ale ty i bez tej bluzki wyglądasz jak nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo dobrze że dziewczęca bo 3 z przodu zbliża się nieuchronnie!

      Usuń
  10. Motylowy materiał jest obłędny, zakochałam się w takim gdy zobaczyłam go w jednej Burdzie ale nigdzie nie widziałam... Aż do teraz. Ogromnie podoba mi się długość bluzki - wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym taką tkaninę spotkała to z pewnością też bym kupiła :) Niezaplanowane zakupy to u mnie norma ;) Bluzka jest prześliczna, taka kobieca i delikatna. Sam urok i wdzięk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja ciągle staram się nie kupować materiałów impulsywnie, ale nic z tego nie wychodzi ;)

      Usuń
  12. Takie nieplanowane zakupy to najlepsza rzecz :)) już się nauczyłam żeby nie kombinować na siłę co by tu uszyć z tak kupionego materiału, bo to samo przychodzi, i satysfakcja większa, że nieplanowane, ale jednak później już zaplanowane. Trochę namotałam? ;) Dekolt jest super i w ogóle ładna bluzka, boki mi się szalenie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska bluzka, przepiękny materiał :-) Fason idealnie podkreśla Twoje kształty. Uwielbiam takie bluzki i te motyle, cudowne.

    OdpowiedzUsuń