3 września 2014

Portki niemowlęce

Przy okazji szycia sukienki na chrzciny zwróciłam uwagę w Burdzie na majtki niemowlęce. Jako że akurat wtedy panowały upały, a dwa dni później wyjeżdżałam na urlop takie portki były idealnym pomysłem dla mojej córy. Od razu przystąpiłam do dzieła i portki w dwóch egzemplarzach były gotowe w niecałe 2 godziny. Nie byłabym sobą gdybym nie zmieniła pierwotnego wykroju. Zamiast proponowanej gumki w pasie oraz przy nogawkach zrobiłam ściągacze z dzianiny. Zmiana była konieczna, gdyż cały zapas gumki wykorzystałam tego samego dnia na uszycie moskitiery do wózka. Mam wrażenie że spodenki z gumkami cisną małoletnią w brzuch, a taki pas z dzianiny jest wygodniejszy i daje ciekawy efekt w połączeniu z bawełną we wzory.

Z rezultatu jestem zadowolona, chociaż przypominają one bardziej bermudy, niż majtki niemowlęce :) Jest nadzieja, że w przyszłym roku sprawdzą się jako majtki! Spodenki są wygodnie, przewiewne i zakrywają pieluchę. Dodatkowo można powiedzieć, że majtki w sowy pełniły też rolę edukacyjno-rozrywkową, bo Młoda oglądała je i macała długo i z zainteresowaniem!





Wykrój: Burda - Moda dla dzieci 2/2014, model 620
Materiał: bawełna + dzianina



Wykrój: Burda - Moda dla dzieci 2/2014, model 620
Materiał: bawełna (Jysk) + dzianina

12 komentarzy:

  1. ale fajne!! W przyszłym roku to będą bardzo krótkie spodenki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie!!! Obłędnie optymistyczny materiał i całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziaki! portki w sowy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, sowy są cudne żałuje że nie kupiłam ich więcej, bo już są niedostępne.

      Usuń
  4. Oj jakie fajne :) Słitaśne :) Sówki wymiatają choć i kwiatuszki są pełne uroku :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! A takie małe rozczapierzone łapki prezentują się w nich okropnie uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za naszych czasów takich nie było - fajnie, że młode matki mogą przebierać w produktach :)

    OdpowiedzUsuń