10 stycznia 2015

Jak dorosnę zostanę hipsterem!

Jeżeli dziewczynki mogą być hipsterami, to jeden mi rośnie. Trochę sama jestem sobie winna, ale ciężko nie ulec urokowi tych dresówek. Pod koniec jesieni uszyłam dwa ciepłe komplety: czapka + chustka. Oba z dresówki drapanej, jedną połączyłam z czarnym polarem, drugą z żółtym minky. Wykrój własny trochę przypomina garnek bez zamierzenia, ale lepiej nie mówić o tym głośno :)




Wykrój: własny
Materiał: dresówka - Happy Fabric (facebook), polar i minky z zapasów






15 komentarzy:

  1. Świetny ten szary komplecik! Modny, ciepły i na pewno miły w noszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, czapka fajny ma kształt, zakrywa uszy a to najważniejsze, urocza kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba super, ale w czerwonym maleńka wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, ślicznie jej w czerwonym :) Oba komplety mi się podobają, też muszę coś takiego uszyć swojemu maluchowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło to połączenie żółtego i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne oba kompleciki,chociaz ten czerwonym mnie po prostu zachwycil. No i modelce w nim do twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. o nie!! Też chcę taki garnek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah jaki garnek ! Mało z krzesła nie spadłam :) Cudna hipsterka rośnie, każdy rasowy hipster pozazdrościłby jej takich kompletów :]

    OdpowiedzUsuń
  9. przepraszam czy dała by pani wykrój na te czapeczke? chetnie bym uszyła ale nie chce materiału zepsuc;(

    OdpowiedzUsuń