23 stycznia 2014

Miętowa wyprawka

Kolejny zestaw z serii wyprawka dla niemowlaka tym razem w wersji damskiej. Zestaw szyłam na własny użytek, w jego skład wchodzi wchodzi cienki kocyk, metkowiec oraz mała chustka pod szyję. Nie jestem fanką koloru różowego, dlatego dominuje mięta, jednak różu nie udało mi się całkiem uniknąć :) w takiej dawce jest jednak dla mnie znośny. Materiały kupowałam przez internet, więc cieszę się że udało mi się tak dobrze je dopasować. 

Kocyk ma wymiary 100cm x 80cm, tym razem nie użyłam w ogóle ociepliny, główna użytkowniczka będzie dzieckiem wiosennym, więc uznałam że samo minky wystarczy. W razie potrzeby kocyk jest na tyle duży, że można go złożyć. Kocyk w kilku miejscach przeszyłam, aby obie warstwy kocyka nie rozdzielały się, przeszycia widać bardzo delikatnie na niektórych zdjęciach.

Miętowa bawełna w sowy, która tym razem jest tylko dodatkiem pojawi się już wkrótce, jako kolejny niezbędny element wyprawki!








Tkaniny: Cottonhill


19 komentarzy:

  1. ależ urocza tkanina a tymi gejszami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne tkaniny wybrałaś. Czy minky to tiffany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To jest opal, tiffany jest chyba bardziej błękitne.

      Usuń
  3. Przecudny zestaw :) Sama myslalam o miecie/turkusie dla swojej cory, ktora ma pojawic sie w kwietniu. Mam granatowy wozek, wiec mieta by pasowala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Kocyk składany na pół to praktyczna sprawa! Zgadzam się z Tobą w sprawie różu - też nie przepadam (mam na osiedlu taką Panią, która ma dziewczynkę i tam WSZYSTKO jest różowe, wózek, kocyki, ubranka, grzechotki, torba do wózka, koszyk w wózku! aaa!). Ale różowe akcenty już mi się podobają, tutaj wyglądają bardzo ładnie i dodają ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie:) Ten miętowy kolorek idealny dla dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Mam kocyk z minkie (kupny) i świetnie się sprawuje. Szmatki z metkami się u nas zupełnie nie sprawdziły. Córkę interesują wyłącznie prawdziwe metki, a tych spejalnie naszytych nie darzy estymą. Mamy zeberkę Label Label i na niej lokalizuje wyłącznie metkę firmową:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi metkowiec, a zabawki Label są śliczne!

      Usuń
  7. Przepiękna tkanina, oglądałam kilka razy, każdy segment osobno. Zestaw świetny i bardzo radosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te materiały to właśnie są tak ładne, że ciężko się na cokolwiek zdecydować bo wszystkie ładne!

      Usuń
  8. Można się zakochać w takim zestawie! Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Materiał w Chineczki jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie !
    Czy takie cudo mozna zamówic u Pani ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jest taka możliwość proszę o konta poprzez formularz kontaktowy ( w pasku po prawej) lub podanie swojego adresu mailowego. Pozrawiam

      Usuń