15 lipca 2013

Sukienka z sercem

Pomysł na sukienkę zrodził się przypadkowo przy porządkowaniu materiałów. Połączenie tkanin tak mnie zainspirowało, że od razu przystąpiłam do dzieła. Góra powstała z resztek turkusowego punto, na rękawy nie zostało zbyt wiele tkaniny. Zgromadzona w zapasach wypustka pasowała do zestawienia materiałów idealnie, wszyłam ją więc podkreślają dekolt w serce.



Wykrój stworzyłam sama przedłużając podstawowy wykrój na bluzkę dzianinową, który już nie raz się przydał. Polecam stworzenie takiej bazy dla siebie. Sukienka powstała równie szybko co wykrój i jest jedną z moich ulubionych. Dekolt i podkroje pach wykończyłam, zrobioną z tkaniny we wzory, taśmą ze skosu. 


Wykrój: własny
Tkaniny: Turkusowe punto - Textilmar
Dzianina we wzory - Natan tkaniny włoskie
Kremowa wypustka - eTasiemka




4 komentarze:

  1. Śliczna sukieneczka, kolory przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Zarówno fason jak i kolory trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń